Den är humlad till den grad att det både doftar och smakar humle, färgen är mot det oranga (apelsin?) och den är disig som en lättare variant av hefeweizen fast kanske ändå inte lika disig. Jag kan ta en bild när jag kommer hem från jobbet, och så lägger jag upp den så får du avgöra vad du tycker.
Smakmässigt är den bra så jag tror inte något gått fel i själva bryggningen. Däremot när jag tillsatte gelatinet. Kanske jag blandade i för varmt vatten? När jag löser upp bladen i vattnet så brukar det gå väldigt bra att klarna ölet. Detta var första gången på pulver så det kan mycket väl varit så att jag gjorde fel i den processen, men det gör inget egentligen, kan ju alltid säga att "den är disig och det beror på att det är en välhumlad öl"
.
Men som sagt, jag lägger upp en bild sen så får du se vad du tycker om disigheten.

