Ny avdelning i forumet
Hej
Jag är i bland och stökar på amerikanska öl forum. En del har en avdelning som recenserar öl från olika bryggerier. Det tycker jag verkar trevligt. Det finns ju en mängd olika öl på bolaget ,samt ännu mera som vi provar när vi är ute och reser. Vad tycker ni ? Det ölet kändes väldigt trevligt, precis som jag vill ha ett öl, eller nej det var det värsta jag druckit, hur har dom mage att kalla det öl? Vad tycker du Svante? Kanske kunde bli bra?
Bo