Ny avdelning i forumet

Hej

Jag är i bland och stökar på amerikanska öl forum. En del har en avdelning som recenserar öl från olika bryggerier. Det tycker jag verkar trevligt. Det finns ju en mängd olika öl på bolaget ,samt ännu mera som vi provar när vi är ute och reser. Vad tycker ni ? Det ölet kändes väldigt trevligt, precis som jag vill ha ett öl, eller nej det var det värsta jag druckit, hur har dom mage att kalla det öl? Vad tycker du Svante? Kanske kunde bli bra?

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

Sv: Ny avdelning i forumet

Ja, varför inte? Om fler tycker att det är en bra idé så kan vi starta en sådan avdelning. Vad ska den heta i så fall? "Kommersiella öl och bryggerier" kanske..? Eller ska den också innefatta tips om resmål och ölstugor?

-- Svante

(Jag flyttade denna tråd till avdelningen där bl a forumet diskuteras.)

-- Svante

Sv: Ny avdelning i forumet

Jag tycker det låter som en strålande idé. Recensioner på öl och olika ölstugor, samt lite resetips är aldrig fel.

Det tråkigaste med en riktigt lyckad öl är att den tar slut på tok för fort,

Sv: Ny avdelning i forumet

Hej Techno och ni andra.

Nu har jag lagt upp en sådan avdelning, i samband med att jag strukturerade forumet lite.

"Resor, pubar och bryggerier" heter den, och ligger under Övrigt.

-- Svante