Foto
Hej alla
Jo jag undrar hur gör jag för att få ett foto/bild att bli så stort som alla ni andra lyckas med? Har rel. nyligen blivit med digitalcamera. Tycker den är kanonfin. Jag har väl tagit mer bilder med den digitala jämfört med allt vad jag tagit tidigare. Jag lyckas få över bilderna till datorn samt kan få bort röda ögon på mitt barnbarn,det är viktigt det. L* Jag lyckades en gång få en bild här när jag i somras var på semester i Amsterdam. Bilden var när jag rörde om en "hembrygd" på Heinikens museum. Bilden var liten samt förblev liten. Hur gör jag för att få bilder som kan ses ses här på forumet?
Bo