Laktose
Hej!
Jeg går og tænker på at brygge en traditionel dansk hvidtøl som er den danske version af svagdricka. Jeg ville gerne have anvendt mig af laktose, og jeg kiggede i webbutikken efter det, men jeg så det ikke. Jeg undrer derfor om i har holdt op/slutat med at sælge det? Hvis i har det, har jeg mulighed for at bestille lidt, eller hvor kan jeg bestille det? Noget link evt????
Tak for altid god service.
Venlig Hilsen
-Jan
ALBA GU BRATH