Avsmakningsfilm

Kanske rätt forum, om inte så får admin stuva filmen till rätt kategori.

Hallonbier.wmv

Smaklig filmstund!

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Sv: Avsmakningsfilm

Trevlig film, mer sånt smile

Sv: Avsmakningsfilm

Hej Thomas

Jag kunde inte öppna länken, sorry hoppas  senare.

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

Sv: Avsmakningsfilm

Thomas Fransson skrev:

Kanske rätt forum, om inte så får admin stuva filmen till rätt kategori.

Vi kanske skulle starta ett nytt forum för multimediaposter - vad sägs om "BrewTube"...?

Tills vidare är väl det här bästa kategorin, det får räknas som en del av bryggloggandet.

Kul att du fotar och filmar Thomas, hoppas du fortsätter med det!

-- Svante

Sv: Avsmakningsfilm

BrewTube   lol

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.