Dela upp kategorin Bryggning i forumet?

Kategorin Bryggning är ju klart störst på detta forum. Jag funderar på om det vore bra att dela upp den, förslagsvis i två:

Malt, humle och vörtframställning
Jäst och jäsning

Vad säger ni, vore det en förbättring eller försämring? Eller finns det andra förslag?

-- Svante

Sv: Dela upp kategorin Bryggning i forumet?

Man kan kanske dela upp den i ytterligare kategorier.
Till exempel:
- Extraktbryggning + delmäskning
- Helmaltsbryggning
- Jäst och jäsning

Sv: Dela upp kategorin Bryggning i forumet?

Låter som en bra idé att dela på jäsning och vörtproduktion. Fast man kanske ändå ska ha kvar en "Bryggning/allmänt" sektion för eventuella saker som man inte tycker passar in klockrent under övriga kategorier så det inte blir för inrutat.

/Fredrik

Sv: Dela upp kategorin Bryggning i forumet?

Mitt första inlägg här, men jag skulle vilja avråda från att dela upp i olika kategorier för mycket, det kan vara ett effektivt sätt att ta död på ett forum. Bryggning är störst men eftersom det nästan inte postas nånting där i alla fall så tycker jag det vore dumt om det delades upp ytterligare.

/ Robban