Dela upp kategorin Bryggning i forumet?
Kategorin Bryggning är ju klart störst på detta forum. Jag funderar på om det vore bra att dela upp den, förslagsvis i två:
Malt, humle och vörtframställning
Jäst och jäsning
Vad säger ni, vore det en förbättring eller försämring? Eller finns det andra förslag?