Och det är det jag menar - om man inte får skämta på utlänningar, homosexuella, kvinnor, minoriteter, och allt möjligt annat, vilken världen levar vi i då? Skämt är ju inte synonym med fördom eller hatisk inställning mot dessa. Tvärtom då skapar den politiska korrekthet ju hat mot de grupper som jag nämnde, därför att man får nog av att man inte får prata öppet.
Även att jag är för dansk invandrerpolitik till stor grad (inte fullständigt men till stor del) så har det ju inte så mycket att göra med att danskare är racister, utan det är konsekvens av samma politiska korrekthet i dk för bara få år tillbaka. Och det samma sker i Sverige, blandt många människor - nazistiska grupper blir större, Sverigedemokraterna har framgång - och det är just pga att man inte vågar debatten kring det. Och när man nu inte får skämta på kvinnor då är det ju verkligen illa ute. Människor behövar humor, och en grundläggande del av människans humor överallt är att skämta på det som är annorlunda, och det kan man inte springa ifrån. Och när det ska tyssas ned då ledsner man och motreaktionen kommer.
Kanske kvinnor är nästa grupp som läggas för hat blandt pöplen! Hahahahahaahahahaha - NOT - det är de för underbara till
Så länga leva tjejpilsen:-)
Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.
ALBA GU BRATH