Nytt Jobb
Hej
Efter 2,5 ¨års arbetslöshet så har jag sedan 3 månader tillbaka arbete.
Det är i princip dag för dag arbete men jag hänger på. Ett utomhusarbete, jag har gått ner 6 kg, blivit mycket starkare, somnar som ett barn varje kväll utav fysisk trötthet.
Som sagt var arbetet kan ta slut nästa vecka, men hoppas att jag har jobbet kvar 3 månader till = ny stämplingsperiod då slipper jag bli anställd i Sveriges största företag, FAS 3.
Nackdelen, är för trött för att brygga, men det årliga lagerölet måste bryggas, det är prio 1, sen även en dunkelweiss måste till, bortsett från att sova.
Vilket arbete tror ni jag har? Tidigare så arbetade jag inom papperindustrin, var maskinförare på en finpappersmaskin som producerade 500 ton papper/dygn
Bo