1976 07 04
Hej
Dagarna omkring 4/7 1976 så var jag antagligen en av dom första som testade en ny sorts amfetamin, som kallades för meta amfetamin. En "kompis" gav mej en test av den nya som var på gång.
Det var bland det mest enorma jag någonsinn överhuvudtagit kännt av.
Jag samt en kamrat till mig som givetvis dog efter några år,
I Svergie så kallades den för Meta amftamin, i USA för meth eller cristall.
Jag provade den i juni 1976, det var det mest värsta jag någonsinn har testat.
'
Bo