Risskal
Hej Eva
Jag vet att i USA använder många risskal i mäsken när dom brygger veteöl för att underlätta lakningen. Kan det tänkas att ni köper in det? Om inte vet ni om det att ev går att få tag i Svergie/EU? Kan det ev. finnas något annat liknande som går att få tag här i Svergie?
Bo