Tips: billig kastrull
God kväll!
Tänkte bara tipsa alla glada bryggare som har vägarna förbi ullared i helgen om en trevlig sak jag stötte på förut:
EN 50L KASTRULL FÖR 450KR!
Inte inne på gkås utan i "handelshuset" (där thaien, nån skoaffär och martinshop mm ligger) finns en liten affär som säljer lite köksutrustning, dit ska du ta dig om du vill fynda!
Tjock och fin i botten och fungerar på induktion. Osv