sommarölträff på Humlegården nu på lördag
[Denna information har visserligen redan gått ut via vår hemsida, SHBFs hemsida, vårt nyhetsbrev och SHBFs diskussionsforum. Men varför inte också via vårt forum...]
Liksom förra året har Eva och jag på Humlegården äran att stå som värdar för SHBFs sommarölträff i Stockholmsområdet. Vi hoppas och tror att många tar sig tid att tuffa hit med Roslagsbanan nu på lördag, och att det blir ett hyfsat antal öl som serveras under en eftermiddag i glada bryggares lag. Både förra och förrförra året var det drygt 20 brygder som avsmakades av cirka 60 personer. Det ser ut att bli något liknande i år igen.
Möjlighet att grilla egen medhavd mat kommer att finnas.
Föranmälan av personer och brygder per mail, helst senast torsdag 7/6. Se vidare info under Aktuellt eller Nyheter här på http://www.humle.se .