You tube
Hej
Vägra filmer från Viacom.
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inget av ovanstående... → You tube
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Hej
Vägra filmer från Viacom.
Jag vet inte om jag är lite dum. Men jag förstår inte!?
Kanske detta??
http://www.idg.se/2.1085/1.99118
Två jättelika mediakorporationer i en sömnig king-kong-mot-godzilla-fajt. Det är ju inte direkt David mot Goliat i det här fallet; vem vet, kanske snarare tvärtom. Vägra Google?
Verkligen "off topic".
Kan vi inte försöka hålla oss till något som är ölrelaterat trots att det är "Inget av ovanstående".
Tja, kanske det. Men för att citera Närke Kulturbryggeri i undertiteln till deras International Pale Ale: "Öl är politik".
Hej.
Det jag menade var egentligen, att så snart det blir något som är populärt så då är det tunga amerikanska multinationella bolag med miljarder i ryggen där och stämmer. Det Jag menade med You tube var att där finns det ju hur mycket som helst att se, lyssna. Jag gillar Stones, det känns häftigt att med en god Bitter se gamla BBC program från början av 60-talet med gruppen. Men, det finns mer att se, bla homebrewing, en hela massa roliga, knäppa saker. Off topic , tar sej alltid nya vägar.
Bo
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Inget av ovanstående... → You tube