Käck sida

Jag hittade ett australiensiskt bryggprogram, Brewsta, som verkar rätt trevligt...
http://brewsta.sourceforge.net/
Funkar på linux också!
I samband med det, så hittade jag denna sidan, som ju är en bra sammanställning... iallafall för oss amatörer... smile

http://brewiki.org/

Jonas

Skall denna posten ligga här?