Käck sida
Jag hittade ett australiensiskt bryggprogram, Brewsta, som verkar rätt trevligt...
http://brewsta.sourceforge.net/
Funkar på linux också!
I samband med det, så hittade jag denna sidan, som ju är en bra sammanställning... iallafall för oss amatörer... ![]()
Jonas
Skall denna posten ligga här?