Börja använda partyfat ist. för flaskor
Hej!
Är sugen på att börja använda partyfat och tvångskolsyra ölet istället för att lägga socker i massa flaskor.
Jag förstår inte riktigt vad jag behöver. Räcer det tex med detta kit?
https://shop.humle.se/utrustning/fattap … at-premium
Eller behöver jag den som heter "startkit-fatolsanlaggning-partyfat" ?
Kolsyrar man med dom små patronerna eller med den stora? Blir förvirrad ![]()