Anvil Brewing
Är det något ni funderat på att ta in i sortimentet? Det är ju ändå Blichmann som står bakom produkterna.
http://www.anvilbrewing.com/category-s/100.htm
Kittlarna klarar ju induktion vilket inte de andra från Blichmann gör(?)
/d
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Anvil Brewing
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Är det något ni funderat på att ta in i sortimentet? Det är ju ändå Blichmann som står bakom produkterna.
http://www.anvilbrewing.com/category-s/100.htm
Kittlarna klarar ju induktion vilket inte de andra från Blichmann gör(?)
/d
Absolut - vi för en diskussion med Blichmann om Anvil-produkterna. De ska bli tillgängliga för oss att beställa hem i maj enligt det senaste jag hörde. Sedan lär det dröja ytterligare med tanke på båtfrakt.
Tack för infon! Då är det bara att vänta och se vad priserna landar på.
/d
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Anvil Brewing