Anvil Brewing

Är det något ni funderat på att ta in i sortimentet? Det är ju ändå Blichmann som står bakom produkterna.
http://www.anvilbrewing.com/category-s/100.htm
Kittlarna klarar ju induktion vilket inte de andra från Blichmann gör(?)

/d

Sv: Anvil Brewing

Absolut - vi för en diskussion med Blichmann om Anvil-produkterna. De ska bli tillgängliga för oss att beställa hem i maj enligt det senaste jag hörde. Sedan lär det dröja ytterligare med tanke på båtfrakt.

-- Svante

Sv: Anvil Brewing

Tack för infon! Då är det bara att vänta och se vad priserna landar på.
/d