Kylskåp på balkongen?
Jag har tänkt skaffa ett litet kylskåp för jäsning, men det är inte så lätt att övertyga min fru om att vi ska ha en fristående kyl i tex hallen i vår 3a... Önskar hon var mer förstående ;-) Så då är det bara den inglasade balkongen kvar.
Skulle det funka att ha den där? jag tänker att det kanske är svårt att kontrollera temperaturen inuti pga av den växlande yttre temperaturen eller när det är smällkallt på vintern. Jag brygger ca 1 gång i månaden sep-maj. Är det nåt speciellt jag borde tänka på? Jag har tänkt att införskaffa en Ut200, är för oteknisk för stc1000.
Jag är väldigt tacksam för svar.
/Harald

