Jäskärl > 30 liter?
Hallå,
Vad kör ni för jäskärl när man får större volymer än standard 30?
Typ humle 60liters eller dubbla 30? Vill ju helst ha en enhet då jag jäser med stc1000+.
Blir ganska otympligt med sånna stora volymer, lyfta 40-50 kg in i ett kylskåp, visst jag tränar på gym 3 dagar i veckan men känns ändå lite kass arbetsmiljö...