1

Köpes braumeister 20/50

Är av intresse att köpa bm20 alt bm50.

Helst i Gbg området.

Hör av dig isåfall //Erik

Sv: Köpes braumeister 20/50

Hallå Erik.

Har en BM20 L som jag tänkte och sälja med lite krimskrams runt så som en kylspiral och jäskärl. Har väl använt den 10 gånger ungerfär och tänkte väl lägga mig på 16500 kr för alltihoppa.
Intressant?
Tänkte jag hör med dig innan jag lägger ut en egen tråd.