Köpes braumeister 20/50
Är av intresse att köpa bm20 alt bm50.
Helst i Gbg området.
Hör av dig isåfall //Erik
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Köpes braumeister 20/50
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Är av intresse att köpa bm20 alt bm50.
Helst i Gbg området.
Hör av dig isåfall //Erik
Hallå Erik.
Har en BM20 L som jag tänkte och sälja med lite krimskrams runt så som en kylspiral och jäskärl. Har väl använt den 10 gånger ungerfär och tänkte väl lägga mig på 16500 kr för alltihoppa.
Intressant?
Tänkte jag hör med dig innan jag lägger ut en egen tråd.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Köpes braumeister 20/50