Går det tekniskt sätt att göra såhär?
Hej,
jag prövade att fylla en flaska från tappen direkt från fatet i kylen.
Visst, det skummade en del, men skulle det i praktiken gå att fylla en flaska från tappen direkt från fatet till flaska och låta det skumma över tills man nått mängden man vill åt för att sedan kapsylera och sedan ge bort, för att sedan öppna flaskan och finna att kolsyran bestod?
Tacksam för svar!