Sv: Ämnen och gäster

Maarten har ju nu börjat sälja sin jäst och burkar färdiga för att frysa in sin egen jäst på humlegården. Kanske dags för en ny intervju?

Det kanske är läge att göra uppdaterade program av tidigare ämnen. Tänker på en del utrustnings- och bryggmetodprogram.
Tillföra ny kunskap/erfarenheten och kanske någon ny gäst i samband med detta.

Annars tycker jag programmet är bra och utvecklas på ett bra sätt!

Marcus

jcstroh skrev:
Fogsvans skrev:

... kanske lite smalt -  men några ord från upphovsmännen bakom denna otroligt coola pryl vore ju riktigt kul att höra på BR.

(En idé är att vi lyssnare donerar en liten slant för det specifika ändamålet att bryggradion tecknar sig för ett "early bird"-paket och sedan testar den tidiga versionen av beerbug så man får höra hur/om den funkar - verkar ju komma redan i december)

http://www.kickstarter.com/projects/par … hydrometer

/Johan

Jag har idag "beställt" WiFi-versionen för eget bruk så det lär bli ett avsnitt om detta men det dröjer till april innan de räknar med att skicka den.. jobbig väntan men jag kände att jag inte skulle ha samma nytta av BlueTooth.

Det där hade jag helt missat att du besvarat Jonas ... det skall i så fall bli kul att höra lite om hur det faller ut. Jag håller med om att wifi-versionen verkar mer nyttig. Har du hört något om det är på gång?

Blir det något Julavsnitt i år?

Nähe, ingen Jul-poddare i år heller?