Magnetomrörare, hur använder jag den?
Hej,
Om jag skall göra en magnetomrörare, är tanken den att jag skall låta den "jobba" under hela processen.
Dvs att den rör om i vörten under hela jäsningsprocessen för förkulturen? Har inte lyckats hitta någon guide för hur man gör när man använder en magnetomrörare till förkulturering.
Tacksam för svar!