PicoBrew
Är detta något för dig?
http://www.theverge.com/2013/10/2/47956 … er-brewing
..öppna funderingar kring framtidens hembryggning
:-)
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Utrustning → PicoBrew
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Är detta något för dig?
http://www.theverge.com/2013/10/2/47956 … er-brewing
..öppna funderingar kring framtidens hembryggning
:-)
Njae... Jag funderar ju på att bygga nåt liknande Lundatekniks Biab-bryggverk just nu. En ölets nespresso känns inte så lockande. Jag tror ändå att själva ritualen kring bryggandet är halva nöjet. Att dra handveven medsols i lagom RPM (nynnande Nazareths version av Vigilante Man för rytmstöd) är t ex en ren njutning, vetandes att all denna kosmiska energi går in i skrotet... ![]()
Förstår inte deras främsta argument - att man skall kunna formulera så individuella recept - riktigt. Annars är det väl helt ok med nytänkande, men det ser onekligen kul ut med den där lilla maskinen och de jättelika jästankarna ![]()
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Utrustning → PicoBrew