glögg
Tänker snart göra årets version av den klassiksa "dunderglöggen" fast med modifikationen att jag köpt vinjäst istället för bakjäst.
En fundering, vad skulle hända om man kokade ihop alla ingredienser innan man slängde i det i jäshinken kontra att köra den vanliga metoden, bara hiva ner det snabbt å smidigt?