Midwest

Hej alla

Slösurfade igår och kom in på en sajt som kallades för Midwest Homebrewing § winemaking supplies. Vaknade till, det fanns väldigt mycket "godis" till hyfsade priser, bortsett från frakten. Något som jag skulle villa ha det är dom olika Rubbermaid Coolers i olika format, verkar vara väldigt bra att hålla mäsktemp. samt att det fanns en sorts snurrsak som skötte lakningen + mycket annat trevligt.
Men så glömmer man att USA har snart 300 milj pers jämfört med våra 9 milj. Då finns det så klart en helt annan marknad eftersom det finns så många som brygger i USA. Någon som vet hur många som brygger öl i USA? Humlegården har faktiskt väl så mycket, så vi i Svergie är nog trots allt hyfsad lyckliga med "godis" vi oxså. Föresten om man ska va lite trendig i USA så skall man beställa Microbrewing.

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

2 Senast ändrad av Lo (2006-05-09 22:42:49)

Sv: Midwest

Såg en intressant snutt igår från history channel har jag för mig.  (Finns som torrent http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=7413662 ) Var lite kort om ölets historia i olika länder och hur USA lyckades gå från världsmästare i goda öl till slaskigt alkovatten. Rätt intressant.

Angående USA Shoppen. Racking Cane Holder är något jag verkligen vill ha asså. Har letat ihjäl mig efter en sån, måste nog bygga en egen snart.

Vin och vänskap smakar som bäst då de blivit gammla.