Kommer till Borås

Jag kommer till Borås Torsdag 30/5 eftermiddag för lite arbete på SP under Fredagen, finns det någon hembryggare som vill träffas för en öl och snacka lite.

Sv: Kommer till Borås

Hade varit roligt, jobbar dessutom inte längre än en promenad från SP.
Tyvärr sitter jag tjockt till på torsdag.

Ta't lugnt, ta en hembryggd