Kommer till Borås
Jag kommer till Borås Torsdag 30/5 eftermiddag för lite arbete på SP under Fredagen, finns det någon hembryggare som vill träffas för en öl och snacka lite.
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Kontakt → Kommer till Borås
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Jag kommer till Borås Torsdag 30/5 eftermiddag för lite arbete på SP under Fredagen, finns det någon hembryggare som vill träffas för en öl och snacka lite.
Hade varit roligt, jobbar dessutom inte längre än en promenad från SP.
Tyvärr sitter jag tjockt till på torsdag.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Kontakt → Kommer till Borås