Större isolerade "growlers"
Amerikansk ölradio talar mycket om den här produkten: http://www.thebrewingnetwork.com/store/ … cts_id=246 . Konceptet är intressant - speciellt såhär inför sommaren - skulle det kunna vara intressant för ert sortiment?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Större isolerade "growlers"
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Amerikansk ölradio talar mycket om den här produkten: http://www.thebrewingnetwork.com/store/ … cts_id=246 . Konceptet är intressant - speciellt såhär inför sommaren - skulle det kunna vara intressant för ert sortiment?
Förstår jag det hela rätt att den bara rymmer "en" öl? Går de köpa i 6-pack?
hahah
Det är ju en mer lämplig storlek förstås...
Kan tänka mig att det finns fler användningsområden i USA för en sån. Vissa bryggpubar/pubar säljer sin öl i growlers direkt från tapp så att man kan ta med sig hem.
Finns en liknande på bla Kegworks.
ebay har ett par också om man är otålig och behöver dricka öl i vårsolen.
Just modellen BN använder görs av hydroflask tror jag.
Just att den har termosfunktion är ju asbra. Nu kommer den här säsongen då det känns besvärligt att släpa med sig ett corneliusfat ut till grillplatsen i parken.
Vi har kontakt med tillverkaren sedan tidigare och skulle kunna ta in dem, men de skulle kosta runt 390 kr styck. Är det intressant att ta in dem i sortimentet?
Jag hade köpt en eller kanske ett par... BN lovsjunger dessa i varje avsnitt (dagen efter var drycken fortfarande kylskåpskall osv).
Fast jag har full förståelse för om jag inte räcker som underlag för sortimentutökningen!
Jag får erkänna att jag är världens sucker för allt de talar gott om på the BN. Men å andra sidan får man nästan ett till begagnat corneliusfat för de pengarna. Jag är kluven...
390 pix är lite väl styft för något sådant, hade nog bara köpt för att testa på sin höjd.
tja, den kostar ju 44 dollars på bn så det är väl rätt rimligt? Det blir inte billigare att köpa den på ebay.
Påpekade aldrig att den var billigare någon annanstans. Jag tycker inte det är billigt bara för att den är lika dyr på andra ställen ?
Jag funderar på att beställa från BN, men frakten är ju nästan lika dyr som Warheaden,
Till humle när kan ni ha dessa hemma??
Håller på att kolla upp hur lång tid det tar. Troligen beställer vi 48 st.
Nu börjar vi bli sugna på growlers till sommarfesterna här..!
Produkten verkar ha försvunnit från hemsidan..
Men..
http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel … 1693wt_918
Blev det något med detta eller ska man göra en ebay-beställning?
Tyvärr tillstötte det tidsfördröjningar, så beställ du från Ebay om du vill ha innan sommarsäsongen är slut..,
Den är väl rätt slut ändå - och det gick visst alldeles utmärkt att dricka öl trots allt!
Nja, helt slut är den väl inte, men den sjunger nog på en av de sista verserna...
Nu är det ju snart säsong för isolerade kärl igen - törs man fråga hur det gick med beställningen?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Större isolerade "growlers"