Keezer
Tja!
Jag har haft för några år en lite kyl med 2 tappkranar i och det var bra men skit trångt. Så i vintras byggde jag och en kompis tillsammans en Keezer. Läst mycket om det från olika forum i USA och sen körde vi.



Jag tycker om den jätte mycket. Alltid finns plats för alla mina fat, flaskor och aven har jag plats för lager jästning eller att cold crash.
Fortfarande finns en hel del kvär att göra på den. Jag leka fortfarande med olika ölslang längd och jag måste göra slut C02 sidan, den ska ha 3 olika C02 distributors som dela ut olika tryckt till lager, ale och stout/barley wine och jag måste koppla up den externt gas snabbkoppling så jag kan ha C02 till olika grejer (c02 när jag fyller fat, tappa flaskor eller dry hop) utan att behöver flytta runt gastuben. Också ska lägga någonting finare på botten så att man inte ser 2X4 och hjul.
Någon mer som har någonting liknande som vill visa upp lite bilder?