Humle i mindre förpackningar
Efter att ha rensat frysen på gammal humle så har jag insett att jag det vore grymt om Humlegården började sälja humle i mindre förpackningar, kanske i 50 gram och/eller 25 gram. Har sett att man i staterna beställer humle per ounce.
Någon mer som är intresserad av detta?
Och nej, har ännu inte tänkt börja brygga lambic, eller köpa en egen vakuumförpackare...