Ombyggd kolsyresläckare
Står att ni inte har några i lager.
Tar ni in sådana på förfrågan eller är det bara tillfälligt slut?
Sen en fråga om den nya ventilen, är det en med kran som man skruvar? (konstig formulering jag vet.)
Mvh Jim
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Ombyggd kolsyresläckare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Står att ni inte har några i lager.
Tar ni in sådana på förfrågan eller är det bara tillfälligt slut?
Sen en fråga om den nya ventilen, är det en med kran som man skruvar? (konstig formulering jag vet.)
Mvh Jim
De är på väg in nu i dagarna.
Det är en rattventil, dvs som en kran man skruvar på för att öppna.
Tackar! Fins det en möjlighet att "gömma" undan en av de som kommer in till efter den efterlängtade 25é?
Har inte riktig koll på löptiden på humles fakturor men om det är 10 dagar är det väl bara att beställa så fort dom kommer in. 10 dagar från nu är den 27:e......
mjo, men de kan endast hämtas på plats pga fylld tryckbehållare och posten går inte så bra ihop ![]()
Välj hämtning som leveransmetod och betalning vid hämtning som betalningsmetod. Då reserveras varorna tills du kommer och hämtar dem, förutsatt att det är inom rimlig tid. Med det menar vi inom runt två veckor.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Ombyggd kolsyresläckare