Ombyggd kolsyresläckare

Står att ni inte har några i lager.
Tar ni in sådana på förfrågan eller är det bara tillfälligt slut?
Sen en fråga om den nya ventilen, är det en med kran som man skruvar? (konstig formulering jag vet.)

Mvh Jim

Sv: Ombyggd kolsyresläckare

De är på väg in nu i dagarna.

Det är en rattventil, dvs som en kran man skruvar på för att öppna.

-- Svante

Sv: Ombyggd kolsyresläckare

Tackar! Fins det en möjlighet att "gömma" undan en av de som kommer in  till efter den efterlängtade 25é?

Sv: Ombyggd kolsyresläckare

Har inte riktig koll på löptiden på humles fakturor men om det är 10 dagar är det väl bara att beställa så fort dom kommer in. 10 dagar från nu är den 27:e......

Favorit på systemet förut: Hardcore IPA, Numera är det Belgare som gäller.
Ingår som ena halvan i "Munkjävlarna".
Instagram: @munkjavlarna och @t_m_jansson
Facebook: http://www.facebook.com/munkjavlarna

Sv: Ombyggd kolsyresläckare

mjo, men de kan endast hämtas på plats pga fylld tryckbehållare och posten går inte så bra ihop big_smile

Sv: Ombyggd kolsyresläckare

Välj hämtning som leveransmetod och betalning vid hämtning som betalningsmetod. Då reserveras varorna tills du kommer och hämtar dem, förutsatt att det är inom rimlig tid. Med det menar vi inom runt två veckor.

-- Svante