någon bryggare i sthlm som vill sälja en öl?
är i stan i 2 veckor nu... är mycket intreserad hur andra lyckas... någon stolt hembryggare som kan tänka sig att göra sig av med ett par flaskor?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Kontakt → någon bryggare i sthlm som vill sälja en öl?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
är i stan i 2 veckor nu... är mycket intreserad hur andra lyckas... någon stolt hembryggare som kan tänka sig att göra sig av med ett par flaskor?
En äkta hembryggare bjuder på öl, inte säljer ![]()
Jag har tyvärr inte något just nu
Det tog slut i sommar ![]()
om inte annat så är det olagligt att sälja öl med
Jag har lite hemma, är du sugen så.
På fat har jag Melomel anno 2011, APA, torrhumlad ESB samt en belgisk Wit.
PÅ flaska äppelcider anno 2010, veteöl med för mycket koriander, veteöl med rabarber i sekundären, APA, ESB, Stout, har säkert någon skåprens rökporter kvar också.
PÅ flaska äppelcider anno 2010, veteöl med för mycket koriander, veteöl med rabarber i sekundären, APA, ESB, Stout, har säkert någon skåprens rökporter kvar också.
Veteöl med rabarber? Får man fråga hur den smakar, är du nöjd med den? Det låter spännande! ![]()
det låter spännande... när har du tid... jag är nämligen på semester... släng iväg ett mail så styr vi upp något
Tristan skrev:Jag har lite hemma, är du sugen så.
PÅ flaska äppelcider anno 2010, veteöl med för mycket koriander, veteöl med rabarber i sekundären, APA, ESB, Stout, har säkert någon skåprens rökporter kvar också.det låter spännande... när har du tid... jag är nämligen på semester... släng iväg ett mail så styr vi upp något
Har mejlat dig.
Tristan skrev:Jag har lite hemma, är du sugen så.
PÅ flaska äppelcider anno 2010, veteöl med för mycket koriander, veteöl med rabarber i sekundären, APA, ESB, Stout, har säkert någon skåprens rökporter kvar också.Veteöl med rabarber? Får man fråga hur den smakar, är du nöjd med den? Det låter spännande!
Hade några liter som jag inte kunde buteljera för tillfället så de hamnade i sekundär samtidigt som jag hade en hel del rabarber kvar efter en sats med sylt var gjord.
Har inte testat den än, säkert rävgift men det är mer som ett experiment.
Hej
I vilken stad? Göteborg, Malmö, Halmstad, Åmål, eller är stan synonymt med Stockholm,
Bo
Läs rubriken så fattar du nog......;-)
Salle
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Kontakt → någon bryggare i sthlm som vill sälja en öl?