Trapetzpackning 2
Min packning är helt slut. Jag har försökt med ett par o-ringar men icke sa Nicke. Är det nån som har nått bra tips på vad å hur man gör en packning eller hur man får i kolsyra i fatet då jag behöver det på lördag. Jag tänkte köra med självfall men jag har ett oöppnat fat med bitter som jag helst vill dricka. å jag tror inte jag tömmer det innan det blitt dåligt.
