Trådar i forumet

Kunde man inte haft en egen avdelning där man kunde flytta långa trådar som ex pilsnertråden, weissbier tråden, dr karmas bryggverkstråd mm. Dom trådar där mest samlad information finns så man lätt kan gå in och leta som i ett uppslagsverk. Som det är nu kan få gå tillbaka många många sidor och leta om man inte minns vad tråden hette.
Tex om en tråd överstigen 3 eller 4 sidom bör den hamna där eftersom det uppenbarligen finns åsikter, diskussion och fakta i tråden.

En ide bara.....

Bryggverk 3.02, planerar för version 3.11
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house

Sv: Trådar i forumet

Tja, kanske. En annan variant är att jag klistrar trådarna så att de alltid syns högst upp.

Vad tycker ni andra?

-- Svante

Sv: Trådar i forumet

Inte klistra, det tycker jag är besvärligt. Så har de gjort på Jim's beer kit, och jag tycker alltid det är så svårt att få överblick över aktiviteten där.

Håller med Mange om att det ibland kan vara svårt att hitta tillbaka till bra information, trots att sökmekanismen fungerar alldeles utmärkt. Det hör ju lite till sakens natur att diskussionerna böljar lite fram och tillbaka. Men jag vet inte om det är bara de långa trådarna som innehåller bra referensinformation.

Think globally. Drink locally.

Sv: Trådar i forumet

Klistra låter som en utmärkt idé tycker jag, enkelt att hitta. Aktiviteten ser man ju enkelt på senaste inlägg. Då ligger de ju dessutom kvar under rätt avdelning. Man kunde också ha en rubrik heta ämnen där ämnen som läses ofta hamnar.