Omrörarmagnet
Hej!
Någon som har en omrörarmagnet som ligger oanvänd? Isåfall är jag intresserad!
Dompan
076-5559737
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Omrörarmagnet
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Hej!
Någon som har en omrörarmagnet som ligger oanvänd? Isåfall är jag intresserad!
Dompan
076-5559737
Köpte 6 magneter via eBay för kanske en hundring. Kolla där.
Tack för tipset! Vilken storlek är lämplig?
Kan inte måtten på mina men jag använder mellansrtorleken och uppskattar den till ca 3 cm.
Vad kallas "omrörarmagnet" (ett annan benämning är loppa) på engelska?
sök på "Magnetic stirring bar"
Annras finns det här också http://sagitta.se/ sök på stav.
Om någon köper ett gäng kan jag tänka mig att köpa in mig på 1-3 stycken.
Någon som har en omrörarmagnet som ligger oanvänd? Isåfall är jag intresserad!
Vi har numera en omrörarmagnet ("magnetloppa") i sortimentet :
http://shop.humle.se/utrustning/jasning … rare-45-mm
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Omrörarmagnet