Simcoe
Saknar Simcoe i humlelistan. Är det kört att få tag på 2011 års skörd eller?
Att kunna lägga en bevakning skulle vara fint.
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Simcoe
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Saknar Simcoe i humlelistan. Är det kört att få tag på 2011 års skörd eller?
Att kunna lägga en bevakning skulle vara fint.
Tänkte bara flika in med att jag tänkte på samma sak tidigare idag.
Vi kommer att få in Simcoe 2011.
Det där med att det vore bra att kunna lägga bevakning på humlesorter som är på väg in/tillbaka i sortimentet kom jag själv att tänka på alldeles nyligen, så det är kul att se att tanken kommer upp här också. Det var faktiskt en orsak till att jag satte mig vid datorn nu, men jag lovar inte hur lång tid det tar innan det är på plats.
Det fanns ju bevakning på Citra nyss. Sköttes det hela manuellt?
Det fanns ju bevakning på Citra nyss. Sköttes det hela manuellt?
Ja, det var en specialare vi la in just för Citra. Annars har vi som standard satt det så att alla humleartiklar är dolda om lagersaldot är noll. Det är för att dessa artiklar naturligt försvinner ur sortimentet när de ersätts av nyare skörd, till skillnad mot alla andra artiklar vi har som i princip kan finnas kvar hur länge som helst.
Woohoo. Mer Simcoe åt folket. Bevakning är också rätt smidigt får jag säga.
Simcoebåten skall anlända i slutet av februari enligt senaste nytt på västfronten. Mer exakt än så är tyvärr inte djungeltelegrafen...(c:
mvh,
Peter
Har båten kommit i hamn?
Japp, vi fick hem fyra pallar humle idag, med bland annat Simcoe - både kottar och pellets. Kommer att dyka upp i webbutiken efter hand som vi hinner packa om på 100- och 500-gramsförpackningar.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Simcoe