EM i fotboll 2012
Sverige i slutspel! Och Danmark!
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inget av ovanstående... → EM i fotboll 2012
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Gott! Jag är chockad över att må bra efter att ha sett en fotbollslandskamp med sverige. Det är inte ofta man känner så. Tack Zlatan för att du höll dig och din dåliga stämning borta idag,vi klarar oss bättre utan dig. EM!
Fast Zlatan är ju ändå Zlatan
Roligt är det.
Lite oroande dock att Holland trots så många ordinarie borta och att de inte tar i 100% i alla lägen ändå kan dominera totalt så stora delar av matchen.
Fast Zlatan är ju ändå Zlatan
och vi har vunnit de senaste 10 landskamperna vi spelat utan honom!
http://www.youtube.com/watch?v=3fRNIdZe05I
Jag säger inte att vi inte klarar oss utan honom, men glöm inte de "omöjliga" målen han gjort (mot Italien och Ungern t. ex.). Men så är jag ju skåning också ![]()
på den tiden var han ju motiverad som fan och hade konkurrens om sin plats. Nu joggar han, om ens det, när han är på plan och verkar dra ner stämningen som fan. Det är ju inga bra matcher vi har gjort på det senaste när han varit med.
Där håller jag med dig, han är absolut inte given i startelvan. Samtidigt tycker jag inte att han är den enda som underpresterat de senaste matcherna ![]()
Nu är det svårt att bara säga på en match... men man såg ju vilken skillnad det gjorde igår när vi hade elmander som sprang så mycket att han blev blind på ena ögat jämfört med en Zlatan som går runt och funderar på vildsvinsjakt. Grejen är, är han med i truppen så lär han inte acceptera att sitta på bänken. Hamrén verkar låta Zlatan bestämma när han är med känns det som. Hade han haft lite balls hade han skällt ut Zlatan i båda de senaste matcherna så fort han kom av planen.
Words! Zlatan passat till att spela klubbfotboll, men i landslaget hör han inte hemma. Enligt mig i varje fall.
Dags att börja fila på receptet till sommarens EM-öl nu då... ![]()
Ett fat per match? ![]()
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Inget av ovanstående... → EM i fotboll 2012