saaz
Hej!
Jag undrar om ni inte kommer att få den ultimative lagerhumlen - Saaz i år, antigen som kotter eller puckar?
MVH -Jan
ALBA GU BRATH
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → saaz
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Hej!
Jag undrar om ni inte kommer att få den ultimative lagerhumlen - Saaz i år, antigen som kotter eller puckar?
MVH -Jan
Hej Svante
Låtar kanonbra:-)
MVH -Jan
Hej igen Svante
När kommer Saaz ca.?
MVH -Jan
Ja, vi har faktiskt redan fått hem Saaz kottar. Just nu väntar vi bara på att få dem ompackade. Förhoppningsvis blir det under nästa vecka.
Ok:-) Det låtar ju kanon.-) Tack för svarat.
MVH
-Jan
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → saaz