peps skrev:Tar och brygger någonting åt det här hållet i morgon. 3/4 münchner, 1/8 mörk karamellmalt, 1/8 chokladmalt. Northern brewer som bitterhumle och WLP810 San Fransisco lager vid 17°C. Det är viktigt att ha porter hemma.
Hej
Jag gillar din attityd peps, alltså Tar och brygger någonting åt det hållet i morgon.
Påminner mig lite om mitt 70_tal, skall vi dra till Marocko nästa månad, via Malaga.?Oftast var det mycket snack, dom flesta åkte aldrig i väg, oftast dom som snackade mest.
Dom där tjejerna samt killarna som var lite så där tysta oftast var det dom som helt plötsligt var i Indien via Turkiet, Iran, Afghanistan, Pakistan.
Sorry, en Indienresa 1975: Den vanligaste resan: Munchen, Zalsburg, via gamla Jugoslavien, Nis, Belgrad, alltså, Jugoslavien i mitten på 70.talet, det var 40 tal i Svergie. Sedan via Sofia, Bulgarien. Efter ett x antal timmar nåddes Istanbul, bara 8 miljoner innevånare 1975. Nu bortemot 14 milj.
Jag kommer i håg efter 36 år sedan när bussen åkte över bron samt vi var i ASIEN.
Sorry jag har smakat av mina sista hallonöl, och drog lite i väg i "memory lane"
Bo
Contact light, ok engine stop. 1969 07 20