Glad Midsommar!

Själv ska jag bjuda kalaset på hembryggd öl, tyvärr blev den i mitt eget tycke helt misslyckad, jäste ut från 1.058 till 1.006, så ölet saknar nästan helt kropp... plus en del annat jag inte heller är nöjd med sad ...  jag hoppas således på att gratis är gott? Well, well, that´s how it goes sometimes..

ha´re gött!

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

Sv: Glad Midsommar!

glad midsommar!

Glad midsommar! Jag ska ha fatölspremiär på en stor midsommarfest där jag känner ca 5 pers av 50. Så idag slår jag ett slag för hembryggarkulturen och hoppas att jag kommer träffa endel intresserade blivande  hembryggare.

Hej

Avsmakar min Hallonwit, 3 veckor på flaska, lite rå i smaken, men har potential tror jag, ett fantastiskt rosa skum.

Trevlig Midsommar till alla på forumet

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

Lyckad kväll. Stort intresse visades för mina fatöl. Många frågor om hembryggning och eventuellt några intresserade nog för att börja brygga. Min pale ale blev grymt uppskattad och bockölet låg inte långt efter. Hoppas på att jag kickat igång denna del av hälsingland. smile

Hej

Grattis till en lyckad kväll. Brorsans fru tyckte om min hallonöl, så då var det i varje fall några som tyckte om det vi gjort.

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20