Hembryggdsträff i Malmö 2011
Så börjar det bli dags att träffas kring hembryggd öl igen här i Malmö.
Förra årets träff gick över förväntan, jag räknade med max 10 personer, men vi blev till slut drygt 25 stycken!

Datum:
2:a Juli
Dryck:
All form av flytande förtäring medtages av deltagarna.
Mat:
Som förra året kommer det mot självkostnadspris finnas en buffe där alla rätter givetvis är tillagade med öl.
Frivilliga:
Det är alltid trevligt att få lite hjälp. Avlösare vid grillen, blanda sallad eller ha koll på servetterna
Är man sugen på att hjälpa till eller har förslag på aktiviteter etc. maila mig.
Anmälan:
Görs till mig via mail, adress finns på träffsidan som länkas nedan.
Länk till förra årets träffsida:
http://thomasfransson.com/traff


Platsen och upplägget är det samma som förra året och de datum jag föreslår är 18:e Juni resp 2:a Juli. Båda är lördagar.
Finns det förslag på andra platser som är lätta att ta sig till och från så är jag öppen. Hos mig finns det sorgligt nog bara en toalett
och den ligger på 4:e våningen.
www.facebook.com/bryggradio