Tappkran i plast??
Hej på er Humlor!
Som vanligt glömde jag beställa hälften av prylarna jag behövde och när jag skulle lägga ytterliggare beställning så såg jag att tappkran 8921 var slut. När får ni in den igen??
/Limpan
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Tappkran i plast??
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Hej på er Humlor!
Som vanligt glömde jag beställa hälften av prylarna jag behövde och när jag skulle lägga ytterliggare beställning så såg jag att tappkran 8921 var slut. När får ni in den igen??
/Limpan
Är också nyfiken på när denna väntas i lager. Vill beställa allt jag behöver till fatanläggningen på en gång ![]()
Den bör komma in i lager igen inom ett par veckor ungefär.
Bra att veta! Snart blir den en fatanläggningsbeställning så man blir redo till SM ![]()
Gäller detta kulkopplingen art nr 8919 också?
Har beställt alla de andra delarna nu, men saknar de vitala delarna för att få ut godsakerna ur fatet igen...... Kulkoppling och kran....
MVH
Stradh
Kulkopplingen 8819 är också beställd och väntas hem inom ungefär samma tidsrymd som tappkranen.
Då var tappkranarna inne och nästan allt beställdes. Nu saknas bara 8781 (slangklämma) och 8738 (restriktorslang, sytråd). Kommer detta in kommande två veckor?
Hej,
Nu finns slang och klämmor i lager. 8819 har varit slut hos leverantören länge och beställdes mycket riktigt samtidigt med kranarna som vi ju fick hem igår. Tyvärr gick inte 8819 samtidigt med men kranarna men dom skickades ivarjefall för ett par dagar sedan vilket innebär att dom kommer om ca. 1 vecka.
mvh,
Peter
Hur står det till med tappkranen på artikelnummer 8037. Är den på ingående snart med?
Den är försenad från leverantör men bör komma närsomhelst (borde redan ha kommit hem för ett bra tag sedan...).
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Tappkran i plast??