elektrisk gryta
Hej!
Jag såg att ni har fått den elekstriska grytan i erat sortiment. Jag undrar om det ingår en sil som i den danska, så man kan laka ut i kastullen? Jag vill även föreslå lite värmisolerings-matrial till kastrullen, om det inte redan ingår? Men fan bra ni har fått den i sortimentet. Heja Humlegården:-)
Den andra sak jag undrar är vad är händ med den gotländska rökmalten, säljar ni inte den längre?
Eller har man möjlighet att beställa den, när ni tar hem malt, eller kan jag även beställa t.ex. torvrökt malt om det jag skulle behöva detta?
/Jan
ALBA GU BRATH