1 Senast ändrad av Techno (2011-01-04 00:16:48)

Dd

Hej

Livet är inte så dumt. Jag är kanondålig på hästar, alltså spela på hästar. Jag är totalt ointresserad överhuvudtaget av att spela. Jag köper några triss/år till födelsedagar. Själv köper jag kanske 3 st/år. För 25 år sedan så spelade jag mycket modest på dagens dubbel, kanske för 1000kr/år max.

I dag skulle min åldriga men annars mycket pigga, moder köpa några trisslotter som present till min systers barn i födelsedagspresent. Jag sa till mamma vi testar en Dagens Dubbel. Jag tog mina barnbarns födelsedagar som nummer i DD 2 och mamma tog sina "turnummer", ett av hennes nummer var för stort, alltså ingen häst med det numret, jag skrek till henne ändra dig, ett annat nummer och hon sa ett nummer.

Eftersom jag så sällan spelar så tog det tid innan jag kollade bongen, och YES vårt sömmersketips gick och vann. Odds 110.33.

Inga enorma summor men det räcker nog till lite jäst och malt, samt även till en corona kvarn.

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

Sv: Dd

Fan vad bra:-) Grattis:-)

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Just nu efter jul skulle det sitta fint med en liten vinst på ... nått.  Jag spelar ju varken på lotto eller tipset, på triss eller DD.  Kanske har jag en okänd farbror i USA som lämnat något efter sig?  Grattis Bo!

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

Det är ju kanon. Grattis, grattis!