Gamla bygelflaskor skänkes

Jag har 12 st gamla vichyvattenflaskor i "blågrönt" glas med bygelkapsyl som jag tänkte slänga, men kom på att jag borde kolla här först om någon kan tänkas vara intresserad. Flaskorna är på ca 50 cl och i varierande skick, vissa är i behov av en rejäl rengöring och byte av gummipackning. Kan hämtas vid St Eriksplan i Stockholm.

http://www.humle.se/punbb/images/upload/IMG_20441.JPG
http://www.humle.se/punbb/images/upload/IMG_20482.JPG