Gamla bygelflaskor skänkes
Jag har 12 st gamla vichyvattenflaskor i "blågrönt" glas med bygelkapsyl som jag tänkte slänga, men kom på att jag borde kolla här först om någon kan tänkas vara intresserad. Flaskorna är på ca 50 cl och i varierande skick, vissa är i behov av en rejäl rengöring och byte av gummipackning. Kan hämtas vid St Eriksplan i Stockholm.